K A L L T !

Har inte tagit mig utanför dörren än, men det känns så jäkla kallt när man står på balkongen så det är nog lika bra. Sedan har jag hostat hela natten och knappt fått någon sömn så inte är man så pigg heller.. Hade tänkt ta mig till tvättstugan men det får vänta tills imorgon, kändes otroligt jobbigt att ta itu med tvättberget som för närvarande är enormt..

Nog om klagandet, ser ni att jag har gjort om designen? Om ni inte gör det så använder ni antagligen google chrome och den webbläsaren verkar inte uppdatera som den ska så rensa cacheminnet! ;-)

Kommentarer
♥ L A I L A ♥

jag var ute lite nyss på en kort promenad :) inte så svinkallt men kallt :P



Blogg: http://lailaaziz.blogg.se/
2010-11-24 @ 16:29:34
evelina

Hehe, jag har ju då inte ens tagit mig utanför dörren Än! Men här är det säkert 12-15 minus grader, det känns så på balkongen iaf ;-)



Blogg: http://evelinahedlund.blogg.se/
2010-11-24 @ 22:17:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!