JULKLAPPSTID

Den här dagen gick överraskande fort. Det sa bara svisch!! På morgon följde jag Michael till tandläkaren, vilket tog en j*vla tid enligt mig själv, inte så kul och sitta nere i entrén med en massa gamlingar i 40 minuter. Efter han till slut blev klar så blev det en sväng på Thai Garden med hans kompis för en lunchbuffé, inte illa! Därefter inhandlade vi julklappar, Michael har fixat det mesta och jag har bara klar Johanna & Ella. Men jag har ju kommit någonstans i alla fall ;-) Har så himla dålig fantasi när det kommer till julklappar (och presenter) så det finns inte!

Har nästan klurat ut vad jag ska ge mamma men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Och det jag hade tänkt köpa till Micke i julklapp var slut så då fick jag tänka om lite men nu är det löst ;-)

Kommentarer
bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)



Blogg: http://www.lovemercury.se/?p=1429
2010-11-30 @ 20:39:41


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!