Juletid!

Den här dagen har jag äntligen börjat röra på mig lite mer.. Och även börjat bli frisk, skönt! Idag åkte julen fram, gardiner, ljusstakar och stjärnor. Michael har dock inga tomtar så det måste inhandlas. Det är ju inte jul utan en enda tomte framme precis! 

Har även hunnit dricka min första glögg idag, när mamma och Kristofer var förbi. Då får man verkligen julkänsla för glögg är ju det bästa! Vi har inte kommit fram till hur det blir på julafton än men jag har bestämt att jag ska vara med mormor och morfar. För det är ingen riktig jul utan min mormor ;-)

Min kamera är på laddning så imorgon får ni förhoppningsvis se hur fint jag smyckat fönster och bord här ''hemma''.. Och imorgon tar jag mig förhoppningsvis utanför dörren också, minns inte sist jag var hemma två dagar i sträck. Det är verkligen jobbigt att vara still och bara vara hemma!

Kommentarer
♥ L A I L A ♥

Godnatt :)



Blogg: http://lailaaziz.blogg.se/
2010-11-24 @ 00:25:54
mamma

ja glögg är gott :)



Blogg: http://lulecarola.blogg.se/
2010-12-02 @ 10:11:23


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!