JAG HAR VUNNIT PÅ ICA!!

Om inte mindre än en halvtimme är mina räkningar betalda så man kan vara lugn den här månaden också, tack och lov! Som jag säkert sagt förut så finns det inge bättre när man betalt allt och kan ha gott samvete. Den här månaden blir dock lite fattig eftersom det måste inhandlas julklappar och presenter till höger och vänster... Men det blir inget märkvärdigt, som tur är sägs det ju att det är tanken som räknas! Kom just på också att jag klarat mig från soc 8 månader av 12 år 2010. För när jag går dit i slutet av december är det ju januari månads räkningar jag ska begära försörjningsstöd för, fattar aldrig hur dom tänker så det blir alltid fel för mig! ;-) Jag är i alla fall nöjd med det här året, ekonomiskt sett. Man har inte varit rik men inte heller så himla fattig, vi har i alla fall haft pengar till mat och det är ju de viktigaste!

Förresten.. Du vet för varje köp av Icas egna varor får du en lott i deras vinstlotteri. Jag har väl handlat en sisådär 110 varor sen dom började med tävlingen. Och idag vann jag!! Jag vann varken en lyxig resa eller en lyxig ny bil som finns bland vinsterna, JAG VANN 2 liter ÄPPELJUICE!

Kommentarer
Elina

Bättre juice än ingenting :)



Blogg: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
2010-11-26 @ 13:44:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!