I'm Proud

Måste tacka för alla kommentarer till filmen som jag gjorde igår! Har ju dock inte fått dom här men på facebook :) En del av texten kommer från mitt projektarbete som jag gjorde i årskurs 2 på gymnasiet. Men det stämmer ju så bra.

Han har gett mig så mycket kärlek och värme under de åren han varit nykter & drogfri, han har varit precis som en pappa ska vara. Det är han också fastän han dricker även om det kanske blir på ett annat sätt. Är så fruktansvärt less människor man stöter på som höjer på ögonbrynen och frågar hur de är med honom. Jag har egentligen ingen lust att svara på de, ingen lust att dela med mig. För det känns som att folk struntar i att han faktiskt har varit nykter i nästan tre år. Det har alla helt plötsligt glömt bort.. Han är gjort det så otroligt bra att ni fattar det inte! Så dom som höjer på ögonbrynen och tänker ''vad trodde ni'' ni kan sänka era ögonbryn och säga ''vad bra han gjorde det''


Så texten som finns på vissa statusar på facebook - om din Pappa är din hjälte, oavsett om han är en ängel i himlen eller fortfarande med dig och tittar till dig. kopiera och klistra in i din status och låt alla veta att du är stolt över din Pappa.♥ jag är stolt över min.♥

Det är jag, än idag. Jag är så fruktansvärt stolt. Och han är min hjälte fortfarande, min pappa är den bästa pappan i världen ur min synvinkel, det är bara det att min pappa har en sjukdom som är lite svår att besegra ..


en liten eftertanke till alla er som gottar er i andras problem ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!