HÅLL TUMMARNA

Nu har jag äntligen fått lite mer bra nyheter, det verkar hålla i sig men peppar peppar, ska inte gå händelserna i förväg! Önskade bara att dom kunde ringa och fråga om jag vill komma på anställnings intervju snart på jobbet som jag sökte för någon vecka sen.. Dom har tydligen haft intervjuer med butikscheferna så jag hoppas dom ringer typ imorn!

Snart är det dags för en kvällsfilm och sen får man förhoppningsvis sova någon timme under natten för nu har jag äntligen rinexin och alvedon att kurera mig med. Och förresten, imorgon ska jag hålla tummarna under hela dagen. Så gör det ni också. Först och främst för bra nyheter till en viss person och sen att Audin går igenom besiktningen, så jag slipper åka nån himla raggar volvo under jul och vintern..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!