GOOD ENERGY

För det mesta kommer man till en punkt där man funderar hur mycket man egentligen orkar. Vad man orkar lägga energi på och inte. Jag har kommit till den punkten att jag ska lägga energin på människor som ger mig bra energi. Inte de som gör mig ledsen, besviken eller någon som finns där när det passar en själv. Jag har haft så lite positiv energi på så lång tid att nu får det vara nog. Nu ska jag vända det här till något bra, bara vara i närheten av de människor som gör mig glad och som får mig att le. Jag ska göra det jag tycker om varje dag, skriva, läsa, fota vackra ting och umgås med mina vänner och min familj. För tro det eller ej, familjen och vännerna är det viktigaste här i livet. Det finaste man har och någonting man verkligen ska ta vara på, för en dag kanske som inte finns där längre..

Dagens text i Var Morgon Ny
''Jag ska glädjas åt varje ny början.
Den äger en speciell innebörd för den fas i min utveckling som jag är mogen för nu''


Jag som bebis ;-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!