FILM TAJM!

Idag har man inte gjort så mycket (som vanligt). Åkte bara in till stan och handlade till dagens middag, köpte med mig ett par röda rosor till pappa också, då fick han något på farsdag i alla fall. Även om det nu är på söndag men hade tänkt vara hemma hela helgen utan att göra ett enda dugg. Eller jo det ska jag. Städa hela lägenheten men det är sånt som måste göras ibland.

Höll på få en chock i morse också. Fick ett samtal från försäkringskassan! Hur ofta är det dom ringer upp egentligen, typ aldrig. Är det något som inte stämmer skickar dom alltid brev. Men idag tappade jag nästan hakan när dom ringde. Nu är allt klart i alla fall för den tiden jag var sjuk, så himla skönt det tog bara en och en halv månad att få de fixat. Ska i alla fall aldrig mer bli sjuk för det blir bara omständigt med pengar och skit..

Nej nu ska jag gå och se film med Michael & Adde :-D

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!