45 DAYS TO CHRISTMAS !

Räknade just ut hur många dagar det är kvar till julafton och inser att det bara är 45 dagar kvar. Så då slog jag på lite julmusik tänkte man kan ju lika gärna börja nu. Skulle hemskt gärna vilja plocka fram alla tomtar, änglar och stjärnor men det är nog lite för tidigt ändå. Folk börjar väl fundera vad man håller på med om fönstren har ljusstakar redan i början av november. Men jag längtar, julen är den bästa tiden på året! För mig har den alltid varit speciell och något som verkligen får alla i familjen och släkten att samlas. Mycket kärlek och värme, skratt och fniss blir de när vi firar jul. Julklapparna är inte lika roligt längre men när man ser barnens glittrande ögon förstår man vad julafton betydde förut. Nu har det en helt annan innebörd för mig. Ting är inte viktigt men kärlek!

Nog om julen... Under eftermiddagen idag ska jag vara barnvakt åt Viktor medan John ska på träning. Blir spännande, men jag lovar, har man bara kanel bullar i närheten så går allt perfekt! Hehe :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!