You'll always be my hero, Even though you've lost your mind

Dag 17 – Mitt favoritminne

Ett favoritminne? Hm. Det blir svårt. Har man levt 20 år har man verkligen många minnen som man samlat ihop. Även om det finns många så kan jag nämna ett. Precis lika speciellt som studenten.

Första gången min pappa var på min födelsedag var just på min 18 årsdag. Det betydde väldigt mycket för mig och gjorde mig väldigt rörd och känsloladdad. När alla frågade hur dagen varit kände jag bara gråten i halsen, för jag kunde inte med ord beskriva hur lycklig jag var. Glömmer aldrig när pappa stiger in i lokalen och blickarna som min släkt gav blev ett minne för livet. Dom gapade rätt stort!



Vet inte riktigt hur många gånger jag lagt upp den här bilden, men jag älskar den så mycket.
Och pappa; you'll always be my hero, even though you've lost your mind

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!