Veckans uppgifter!

Dag 13 - Den här veckan

Nu har vi äntligen kommit fram till dag tretton och på rätt dag dessutom! Ska verkligen försöka uppdatera och följa min lista. Men ibland ids man ju bara inte sitta vid datorn!

Skriver väl om kommande vecka som är redan imorgon. Ååh vad veckorna går fort. Tiden bara springer iväg nu när man blivit gammal. När man var liten gick ju tiden aldrig såhär fort. Men i alla fall så har jag inte så mycket planerat i veckan annat än pengar som ska fixas och möten som ska bokas. Har bestämt att ta tag i det där med att gå och prata med någon också, på riktigt nu! Känns som en bra grej..



Men veckan kommer att bli mer innehållsrik än vad den annars är. Förra veckan fick jag också mycket gjort i och för sig. Besökte arbetsförmedlingen för en ny handlingsplan, pratade med Tomas som är studievägledare men tyvärr kom jag inte fram till något speciellt måste fundera ett tag på det där med Historia A. Känns så himla dumt att man måste ta lån för en enda kurs på minimum 10 veckor. Det blir 10.000-15.000 i studielån, på en kurs! Näää, för dyrt, jag är för snål....!

Kommentarer
icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!



Blogg: http://www.icornr.com/sv
2010-12-12 @ 18:38:46


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!