Upp tidigt imorgon!

Strax väntar sängen, mamma skulle tydligen ringa och väcka mig eftersom hon ska skjutsa mormor till doktorn. Så jag får väl följa med om jag orkar stiga upp... Vad gör man inte för att träffa momma liksom ;-) Är ganska trött, ändå har jag legat i sängen större delen av dagen och kollat på Grey's. Älskar den serien, ändå är jag bara på season 2. Har även hunnit med Johns luciatåg och träffat storasyster under kvällen, mycket trevligt!

Imorgon blir det Luleå också förmodligen eftersom det vankas 60 års kalas. Sedan ska jag sätta mig ner och planera en 30 års fest som jag lovat hålla i! Men jag vet inte vart man ska börja, vem man ska bjuda, vart man ska va osv. Var en del som ville att det skulle infalla på nyår men vi får se hur det blir med den saken. Det kommer alltså bli fetfest absolut! Bara jag kommer på några kloka ideér ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!