Rädslor

Dag 26 - Mina Rädslor.

Ja det finns väl rätt mycket man har och är rädd för. Förut när man åkte buss så var det alltid jobbigt. Jag fick ångest så fort jag satte mig på en buss. Jag brukar jämföra det som att gå upp på en scen också har man massor med åskådare.  Men det har gått över nu eftersom jag åker buss hela tiden. Man vänjer sig efter ett tag. Men är det någon som stirrar kan ni ge er på att jag verkligen glor tillbaks ;-)

Alkoholister på a-lags bänken har man väl också varit rädd för. Men det är jag inte längre. Däremot har jag aldrig tyckt om fulla människor och det är nog de som gjort att jag har blivit så rädd. Det är dock absolut ingenting att vara rädd över, för dom vill ingen illa. Dom vill ju bara sitta och dricka sin öl men sina kompisar. Dom bryr sig inte om folket runt i kring. Såvida de inte är pratglada förstås!

Min största rädsla nu är i alla fall att tappa någon jag älskar. Det är så många runt i kring mig som varit sjuk på sista tiden att man börjar fundera när smällen ska komma. Jag går ju alltid händelserna i förväg. Men sånt är livet. Gamla dör, nya föds...



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!