ÖGONBLICK NUMMER TVÅ

Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Min 20 års dag kommer jag aldrig att glömma, det är ju ett som är säkert. Dagen före kom jag hem från sjukhuset så det blev inte mycket till firande. Inte ens en tårtbit orkade jag äta. Men vatten och litE bröd har ju gett resultat, i alla fall på min kropp. Är väldigt tacksam att jag lärde mig dricka så bra mängder med vatten under den tiden på tal om ingenting! För hyn blir bättre och man blir sjukt mycket piggare av lite vatten..
I alla fall - till saken. Även om det blev tre veckor senare så var min födelsedagsfest verkligen lyckad. Himla härligt, första gången som allt gick som smort! Undra vad de kan bero på? :-) Det var ett riktigt bra ögonblick 30:e oktober!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!