Något bättre än en bästa vän!

Dag 7, min bästa vän.
Hur tråkigt det än är så har jag ingen bästa vän längre. Jag trodde att jag hade det men man kan ha väldigt fel ibland. Men jag har kommit på att man har så otroligt mycket mer än en bästa vän här i livet. Det bästa är att ha få men ändå nära vänner som alltid finns där. Få men väldigt bra vänner kanske man ska säga.

Jag har kanske ingen bästa vän, men jag tror jag funnit något ännu bättre. En storasyster, ett systerskap. Med henne kan jag prata om allt, få feedback tillbaka och hon gör mig aldrig besviken, utan hon finns där för mig. Hon vet vad respekt är och hur man visar ödmjukhet, något som många människor verkligen inte vet. Hon finns där och skänker bra energi, hon och jag tänker ofta likadant och kan tillsammans stötta varandra i vått och torrt. Hon är ärlig och pålitlig precis som en bästa vän, men jag kallar det för systerskap för det låter häftigare ;-)

(min pappa & syster, storforsen 07 eller 08. första gången vi umgicks alla tillsammans,
för första gången, ensam!)


I alla fall, hur tråkigt nu än vissa saker blivit på senare tid, så ska ni veta att jag sörjer inte, jag blickar framåt mot något bättre. Kastar skiten som varit i snön för det är inte värt det! Wiho. Jag har världens bästa syster och andra nära vänner och dom är min styrka, med dom tar jag mig långt! :-D

Kommentarer
Anonym

söt nöt ;) du e bäst glöm aldrig det!! bamse kramar, älsk dä :)



2010-12-08 @ 17:09:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!