Någonting som jag ångrar..

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag har inte tid så här i juletid! Kommer att uppdatera alla fyra dagar jag missat nu på en gång!!

Dag 19 – Detta ångrar jag.

Det är inte mycket jag ångrar i mitt liv. Visst har jag gjort många misstag och inte varit guds bästa barn (för det finns ingen sån). Men jag anser att det misstag man begår lär man sig av. Om man inte skulle göra något fel någon gång så skulle man ju aldrig lära sig någonting. Det är nog faktiskt så att man blir en bättre människa av att göra fel för sedan kan man ju bara göra saker och ting bättre och på ett annat sätt!

Men någonting jag faktiskt ångrar är att jag slutat ta tag i mina problem, som jag har med mig själv. Jag låter bara klumpen i magen växa för det mesta. Jag ids inte lägga energi på mitt mående för jag orkar inte ta itu med saker som händer runt i kring mig just nu. Och jag vet själv att den där klumpen troligtvis har nått sitt mål snart. Den kan nog inte bli mycket större än vad den redan är. Så mitt nyårslöfte blir att försöka hitta upp en Al-Anon grupp någonstans i Piteå eller Luleå och sedan gå och prata med en sk, hjärnskrynklare. Det borde nog varje människa göra för det är inget fel att tömma sina tankar och känslor hos någon man inte känner. Det är mycket enklare, tro mig, jag vet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!