Lyxigt för att vara söndag!

Dag 6, Min dag.

Och berätta om min söndag är inget märkvärdigt egentligen. Men jag har ju lovat mig själv att följa denna lista till punkt och pricka. Vaknade i alla fall vid tolv, rätt tidigt ändå för att ha varit vaken till 2-3 någon gång.. Började dagen med att städa, såg ungefär ut som en svinstia här efter en helg av lathet. Nu är det rent och fint tack och lov. Sen gjorde jag något som jag för det mesta gör, satt mig vid datorn, läste diverse bloggar osv och det tar ju någon timme ;-)

Efter det så traskade jag iväg till Statoil för diverse nödvändigheter och efter det gick jag en sväng upp till farmor. Det var kanske inte det bästa jag gjort idag, hade jag vetat att det var så hade jag nog inte gått dit (pratar så klart om p...a). Men tyvärr är jag ingen som kan förutse vissa saker.. Men det gjorde att den här dagen blev lite seg, ännu mera tankar som ploppar upp i huvudet och det var väl egentligen det sista man behövde...

När mamma kom till stan vid halv sju så åkte vi och storhandlade så nu finns det mat i kylen förhoppningsvis hela veckan. Vi åt tacos direkt ikväll efter jag hade varit och handlat, mycket gott! Och ganska lyxigt för att vara en söndag ;-)

Snart är denna tråkiga söndag över och det är måndag, då får jag äntligen träffa mormor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!