FEEL GOOD

Dag 23 - Det här får mig att må bättre!

Att jag har bestämt mig för att lägga onödig energi på människor som gör mig illa. Det har hjälpt otroligt mycket. Jag  går inte längre och funderar på vad som gick snett, vad man hade kunnat göra och varför det blev som de blev. När man slutar att vara i sörja, börjar man ju genast må bättre. Och så är det ju! 

Sedan mår jag riktigt bra när jag får umgås med vänner och familj. Och nu är det jul så det är många man är omringad av. Människor som jag älskar. Sedan har det varit många fikastunder på stan med vännerna senaste tiden och det är så mysigt, det mår man bra av!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!