Ett fantastiskt ögonblick!

Dag 8, Ett ögonblick.

Studenten 2009 är nog ett av mina bästa ögonblick. Det är de roligaste jag gjort i hela mitt liv. Dagen var så fruktansvärt speciell för mig. För de första trodde jag aldrig att jag skulle orka mig igenom gymnasiet. I slutet av årskurs ett ville jag inte fortsätta ett år till och hade tänkt hoppa av, men så kom en fantastisk vändpunkt. Mitt liv blev mycket ljusare och jag började må bättre i mig själv. Jag har mycket att tacka pappa för, han hade en stor del i mitt liv och fanns för mig. Ännu mer fantastiskt blev det att han var med på min studentdag. Ofattbart vad man kan känna lycka!

Glömmer aldrig när dörren öppnades och ut sprang vi. Jag sprang ut med väldigt fina betyg och jag var nog för första gången i mitt liv riktigt stolt över mig själv. Häftigt, att ta studenten borde alla människor göra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!