Duktig om jag vill..

Oj vad jag hunnit med mycket idag. Större delen av dagen har jag tillbringat med min storasyster, alltid lika trevligt :-) Sedan har jag sett en massa avsnitt av Grey's som jag började se igår, åååh vilken bra serie! Varför har jag inte sett den tidigare? ..

Har även sökt en massa jobb, flest köksbiträdes jobb, du vet steka burgare och sånt! Inte det roligaste kanske men eftersom jag ska börja plugga snart så kommer jag behöva lite extrapengar. Får ju nämligen inte gå på soc utan måste söka csn lån och sånt, och jag vill inte låna hur mycket som helst! Har även kontaktat både handläggare på arbetsförmedlingen och min studievägledare. Ibland är jag bara för bra! Jag kan va duktig och ta tag i saker, om jag vill!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!