Dagens outfit är bara töntigt!

Nu har vi kommit till Dag 10 - det här hade jag på mig idag.


Och eftersom jag tycker det är riktigt töntigt att lägga ut kort på sin ''outfit'' så skippar jag helt enkelt det. För det är bara pinsamt. Jag har aldrig förstått grejen i vissas bloggar, varför ska man visa upp för hela världen vad man hade på sig under dagen? För att skylta vilket dyrt märke man har på jeansen eller att man har världens dyraste väska värd över 5000 pixlar. Nej seriöst, töntigt. Men Sverige är ju så, det ska skrytas om allt man äger och har..


Men istället får ni en söt bild på mitt syskonbarn John som hade luciatåg idag på skolan. Det är alltid så mysigt tycker jag att åka på julfester och höra alla barnen sjunga, det om någonting får man verkligen julkänsla av!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!