Dag 15 & 16

Dag 15 – Mina drömmar &
Dag 16 – Min första kyss

Jag har så många drömmar att jag inte vet vart jag ska börja. Min största dröm är väl att hitta ett jobb och tjäna mina egna pengar. För den här månaden går jag tillbaks till soc och det känns extra jobbigt. Men jag klarade trots allt att försörja mig själv april - december, det tycker jag är duktigt, allt tack vare eget sparande. Näst på min dröm lista är väl kanske att vidareutbilda mig först och främst till undersköterska. Förhoppningsvis kan jag bli barnmorska en dag men då får jag vara beredd på mycket pluggande :-) Sedan har jag nog drömmar som alla andra människor har om hus, bil & barn. Även om det är några år bort så längtar jag såklart dit! Barn är nog något som kommer komma först av allt, eftersom jag älskar barn. Vill bara ha ett jobb och fast inkomst först ..  Sitter just nu och hoppas att Linda får sin bebis idag eller i alla fall snart!!

Min första kyss kom jag inte ens ihåg. Alltså kan den inte ha varit så speciell eller värdefull för mig. Fast första kyssen jag fick av Michael den minns jag mycket väl och troligtvis glömmer jag den aldrig, haha, vilka minnen man kan ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!