Bad update!

Ja det gick ju bra med uppdateringen här! Inte direkt.. Får väl börja ta igen det jag missat i min lista. Vi börjar med Dag 11 - Mina syskon & Dag 12 - I min handväska.

Mina syskon ♥
Jag har två syskon, en storasyster som heter Anna och en lillebror som heter Robin. Vi har bara samma pappa så i stort sett är vi bara ''halvsyskon''. Vi har inte växt upp tillsammans eftersom jag endast bott med min mamma. Med min storasyster umgås jag väldigt ofta men min lillebror träffar jag inte så ofta eftersom han bor hos en annan familj :-) Men då är det tur att internet finns, för då kan man i alla fall prata med varandra!


I min handväska
Använder väldigt sällan handväska och just nu finns det ingenting i den. Nuförtiden om jag använder den så har jag endast kameran där, eftersom jag inte hunnit fixa en kameraväska till den ännu :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!