B I K B O K I S C O M M I N G T O T O W N

Snart är det alldeles strax dags för sängen. Imorgon väntar mycket att göra. Först och främst blir det att åka till vägledningscentrum (väldigt tidigt, får hoppas jag vaknar!) Sedan in till stan och fixa sig en klipptid, är verkligen på tiden. Tror jag kör hårt på en lugg den här gången. Men vi får se hur det slutar, ångrar mig ändå alltid efter att jag varit till frissan och då klipper jag aldrig mycket. Men mitt hår klipper jag nog aldrig av, när jag har fått så långt! Älskar det, förstår inte varför jag en gång varit helt klippt i page, nä aldrig mer, tacka vet jag långt hår !

Senare under dagen ska jag besöka nya BikBok som öppnade idag (eller i skrivande stund var det egentligen igår..) Om en vecka är det julaftonsmorgon, wiho!

Och grattis till Adde som fyllde hela 20+10 (30) år idag (igår), gamle man alltså !

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!