Är du en to-do-list-människa?

Åh vart jag än går snubblar jag över listor, det ligger massvis i mina lådor, i köket, i tv rummet, och till och med på hatthyllan. Varje dag hittar jag något nytt som jag helt glömt bort och det är ju toppen! Fast hittar jag inte listorna i tid så har ju alla mina planer gått i stöpet. Jag är absolut ingenting utan mina listor. Just nu gäller detta -


Lyckas jag komma ihåg detta? Jo? Första punkten måste jag fundera på mycket mer. Men det andra har jag påbörjat lite smått. Är mest nöjd över ett av Michaels julklappsrim.. Kan ju lägga ut det här i bloggen sen när han hunnit läsa det själv, annars har han ju redan listat ut vad han ska få ;-)

Hur gör ni, skriver ni listor?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!