Ambitioner

Dag 29 – Mina ambitioner.

Det är att dela med mig till alla där ute om hur det är att vara barn till någon som inte är delaktig i ens liv. Såsom jag visat när jag medverkat i olika tv inslag. Det är min dröm att kunna jobba med sånt. Att hjälpa andra barn där ute och få dom att inse att man aldrig någonsin är ensam. Utan att det finns tusentals av oss här i Sverige. 

Jag vill också dela med mig och kunna prata om mobbing. 

Men det kan jag inte göra förens jag är starkare i mig själv. För skulle jag öppna mig nu skulle jag bara grina mig igenom allt. Så det får bli ambitioner för den senare delen i mitt liv ;-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!