AFTER WORK !

Har just skapat mig sju års olycka (eller är det 10?) genom att ha sönder spegeln i sovrummet. Jag säger bara lyckat Evelina! Det är också den enda spegeln som finns i den här lägenheten förutom den på toan.. De innebär också att jag bara kan spegla ansiktet och inte resten av kroppen.. Hur ska det gå? Tänk om man köper något nytt plagg och vill se hur man ser ut i det, då går det inte!! Nåja, slut på klagandet.

Tänkte inte uppdatera dag 18 eftersom jag i stort sett skrev om det igår. Så kan det va! Om ungefär en timme ska jag bege mig till stan och hälsa på farmor en stund innan det blir After Work med Esprit tjejerna ;-) Tre rätters, mums!

Förresten så finns Esprit Piteå Facebook nu, gå med
H Ä R

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!