GRATEFUL



Ibland när jag mår dåligt och inte alltid är på topp då skriver jag alltid ner mina tankar på ett papper. Det är ganska skönt att få ner alla ord på ett papper och verkligen se hur man känner sig. Jag har skrivit i alla år jag kan komma ihåg. Så det är rätt många kollegieblock som infinner sig i mitt förråd och här hos Michael. Tanken är att jag en dag ska kunna göra en egen bok av alla mina tankar och funderingar. För min egen skull men också för alla i min närhet som kanske inte riktigt vet varför jag betett mig som jag gjort, varför jag hade det humöret jag haft och hur mitt liv tog en rejäl jävla vändning hösten 2007..

Att göra en bok låter som en himla stor grej men det finns olika företag som gör de bara för nöjes skull egentligen. Det skulle i alla fall vara en rolig sak att göra, kanske ge mamma i julklapp eller något. Jag vill bara att alla ska veta vad dom betytt för mig alla år och vad dom egentligen har hjälpt mig igenom. Boken kommer också handla precis som rubriken här ovanför, hur det är att faktiskt sakna en förälder i 17 år. Det som ska understrykas är att jag hade också turen att få uppleva livet med båda mina föräldrar och det är inte många alls som får den chansen. Därför har jag också mycket att vara tacksam för.

Boken kommer att handla om;
barndom - uppväxt, tankar och funderingar, kärlek, saknad och sorg, besvikelser genom åren, jag står på egna ben, humör förändringar, tacksamhet, medberoende, hat, droger & alkohol, lågstadiet, gymnasie tiden, självkänsla, självförtroende, hjälp på vägen, hat & säkert mycket mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!