SUMMERTIME IS OVER

Såhär fint väder har vi haft sedan lördag morgon. Härligt? Nej verkligen inte. Kan lova att det var grymt kallt att cykla till och från stan idag. Det känns att hösten är här och jag har ångest över att jag inte gjort ett skit på hela sommaren förutom att jobba. Därför har jag knappt några bilder eller minnen som består från sommaren 2010 men jag antar att det är mitt eget fel. Men det finns ju också en orsak till varför man inte orkat göra speciellt mycket. Har blivit många tårar och besvikelser, långa nätter och mycket funderingar.

Men nu ska jag göra mig en varm kopp te och tända lite ljus innan jag går och lägger mig. Det är något som verkligen får mig att slappna av. Imorgon får jag äntligen klippa mig!
Sov gott där ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!