PICTURES FROM YESTERDAY

Jag har lovat bilder och bilder de ska ni få. Men dock bara på mitt hår. Och jag tänker börja med att be om ursäkt eftersom bilderna är av den sämsta kvalitén i världshistorien. Har ju nämligen ingen systemkamera så det blev kassa mobil bilder. Men hörrni, det får duga!

Håret före klippning.
Skratta inte, jag vet att färgen är hemsk.
Men det ska ändras imorgon..
Jag ser till och med härifrån hur jävla nött det var!
I ginatricots provrum, här är jag klippt. Men man ser bara baksidan.
Jag blev nöjd, fortfarande långt men med lite mer liv. Enkelt men snyggt.
Hittade även dessa kläder på gina. Ett par svarta jeans och ett linne.
Jeans - 199 :- (kunde dessutom ha strl 26!) Linne - 129 :-,
ska nog köpa det imorn för sist kunde jag inte bestämma mig..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!