MY HAIR IS PERFECT

Äntligen har frissan satt saxen i håret och mitt hår är äntligen som nytt. Lite kortare men inte mycket och det är jag glad för. Älskar mitt långa hår. De blev ingen lugg heller, för jag fegade ur. Frisören trodde inte det var någonting för mig heller så hon ''flikade'' den istället. Sen klipptes håret upp lite så det slipper se så platt ut hela tiden ! Jag blev faktiskt grymt nöjd. Men ni får inte se bilder förens på torsdag då jag har färgat och gjort klart allt ;)
Blev faktiskt fint väder idag, blev helt förvånad när jag steg upp. Imorgon blir det stan med storasyster och då får man en fin lön + dagersättning :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!