MOVIE TIME

45 läsare på den dag, jag tror jag trillar av stolen! Men det är antagligen för att jag lagt ut en annons på dom snygga skorna från La Redoute. Men det är inte så många som hört av sig så man kanske sänker priset på dom lite!

Har just myst framför tv:n till en film och snart är det läggdags, mycket som ska fixas imorgon. Så fort jag kommer hem från stan blir det att färga håret, kan ju inte se ut såhär längre det är ju riktigt äckligt gräsligt hur min hårfärg ser ut. Få se om jag kör på Chokladbrun eller lite mörkade när jag ändå håller på.. Svårt de där. Om det blir bra ska jag lägga upp lite bilder :)

Verkar som det blir mer film innan läggdags, vi hörs imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!