LULEÅ TODAY

Sådär nu är allt som det ska igen, hade mixtrat med något inlägg så att menyn hade hoppat längst ner. Lyckat Evelina! Men som tur var är supporten snabb och dom fixade det fort som f*n, trodde jag verkligen inte..

Idag har jag följt mamma till Luleå (eftersom hon skulle på mammografi och klämma brösten) och när vi väl kommer dit ska hon inte ens infinna sig där idag utan på måndag morgon kvar i åtta på morgonen. Mindre bra och ett x antal mil har hon kört i onödan. Men jag fick i alla fall sätta mina fötter i Luleå City. Och jag skulle inte ljuga om jag sa att varenda butik jag gick in i var helt ombyggd, tex H&M, det kändes hur stort som helst...

Det fick inte följa med mig något hem heller. Annat än en slingfärg (fast det köpte jag på ica i Piteå) Fast jag har prövat massvis med klänningar och byxor, tröjor etc. Men imorgon blir det stan igen och då måste (!) detta följa med mig hem:

* Heat Spray Protection
* Jeansleggings (helst två)
* Skor
* En tröja eller blus
* Hårfärg Chokladbrun
* Smycken
* Bikini (feeel tid!)

Så har inte jag bockat av den listan tills imorgon ligger jag illa till. Det är sånt som verkligen måste finnas från och med lördag. Men jag fixar det. Slingorna som moster gjorde på mig idag blev en flopp, det syns inte ett skit på ett ungefär. Bara i hårbotten. Mitt hår är helt fucked up! Nåja, får köra brunt så länge jag lever eftersom det varken går att avfärga eller slinga (som frissan rekommenderade t.om)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!