CITY HERE I COME

Alldeles strax så kommer storasyster och hämtar upp mig, vi ska en sväng till stan. Fick just höra att jag måste skaffa en bikini tills på lördag också vilket är helt fel tid att söka efter.. Så ni kan ju önska mig lycka till? Min bikini som jag var förälskad i lämnades på en fest någon gång i sommar och jag vet inte ens om jag hinner få tag i den tills i helgen. Dumma mig!
Måste inhandla allt annat också så som strumpbyxor, skor, en klänning (eftersom den jag beställde från Nelly är genomskinlig vid grenen. Alltså inte snyggt.. Förresten, tur att jag är värd över 11.000 kronor just nu! ;) Sommarens slit är nu ett minne blott..
Kanske hinner jag föra över några bilder senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!